کباب پز رومیزی

کباب پز رومیزی

یکی از به روزترین و بهترین تکنولوژی اخیر کباب پز رومیزی می باشد. مهمترین ویژگی این دستگاه این است که به راحتی در منازل مسکونی و آپارتمان ها می توان از آن ها استفاده کرد. جهت آشنایی بیشتر با کباب پز رومیزی در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

باربیکیو یا همان کباب پز چیست؟

در ایام گذشته برای طبخ کباب فقط از سیخ استفاده می‌ کردند و با گذاشتن سیخ ‌ها بر روی آتش کباب را آماده می‌ کردند. این پروسه کار چندان راحتی نبود و این کار را هر کسی نمی توانست انجام دهد. امروزه به علت وجود انواع کباب‌ پز و باربیکیو این کار بسیار آسان تر شده است.

تجهیزات پخت کباب امکانات و مدل ‌های مختلفی دارند. باربیکیو را اکثرا در رستوران ها استفاده می ‌کنند. انواع گوناگون کباب پز کاربردهای بسیار متنوعی دارند. برای مثال اگر قصد خرید این وسیله کاربردی را برای سفرهای خود دارید مدل‌ های ساده ‌ای را تهیه کنید که حمل ‌و ‌نقل آن ‌ها راحت تر می باشد و به راحتی می ‌توانید آن ‌ها را جا به جا نمایید. ولی اگر قصد دارید باربیکیو را برای رستوران خود خریداری کنید، قطعا به مدل‌ های پیشرفته ‌تری نیاز خواهید داشت که امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند و کارایی آن ‌ها نیز نسبت به مدل ‌های خانگی یا مسافرتی متفاوت می باشد.

انواع کباب های رومیزی

انواع کباب پزهای رومیزی عبارت اند از:

  • کباب پز برقی
  • ذغالی
  • گازی

از بین همه ی کباب پزهای رومیزی باید در نظر بگیرید که کدام یک برای خانه و سلیقه شما مناسب تر می باشد. البته هر نوع از این کباب پزها مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد. برای مثال:

کباب پزهای رومیزی ذغالی، بو و دودی طبیعی را به کباب القا می کنند، در صورتی که کباب پزهای گازی و برقی، هیچ نوع بوی دود و آتش را ندارند.

کباب‌ پزهای گازی، گرما را به صورت مساوی به بخش های گوناگون کباب منتقل می نمایند. یک کباب پز برقی، ساده و بدون دود، یک بشقاب غذای خوشمزه برای شما می سازد.

روش استفاده از کباب‌ پزهای رومیزی ذغالی جهت پخت کباب مقداری طولانی می شود، ولی استفاده از سایر انواع کباب پز، بسیار راحت تر است.

کباب‌ پزهای شعله‌ دار و ذغالی، بوی دود تولید می نمایند، در نتیجه اگر در آپارتمان سکونت می کنید، توصیه می شود زمان خرید، این مسئله را مد نظر داشته باشید، در این صورت بهتر است کباب پز رومیزی برقی تهیه کنید.

انتخاب بهترین نوع کباب پز رومیزی

تصمیم‌ گیری در مورد تهیه ایده آل ترین نوع کباب پز و یا باربیکیو به این بستگی دارد که شما چه هدفی از خرید دارید و انتظارتان از کباب پز چیست؟ از کباب پز رومیزی اغلب جهت پخت ‌و‌ پزهای خانگی استفاده می‌ شود و به همین خاطر این مدل وسایل ساده‌ تر می باشند و امکانات چندان زیادی هم ندارند. ولی باربیکیوها برای خارج از خانه مناسب می باشند و انتخاب ایده آل تری به شمار می آیند. اگر حتی خیلی هم با روش های پخت کباب آشنا نباشید، باربیکیو فن‌ دار شما را در این زمینه کمک می کند و می‌ توانید اولین تجربه‌ خود را به صورتی کاملا راحت انجام دهید.

در زمان خرید این مدل وسایل به مواردی مانند ابعاد نیز توجه داشته باشید. به این توجه کنید که قرار است کباب پز را در کجا بگذارید و این مورد به شما کمک خواهد کرد مناسب ‌ترین مدل این وسایل را تهیه کنید. لازم به ذکر است که چنین وسیله ‌ای در هر آشپزخانه‌ یا بالکن و تراسی، جزو تجهیزات مورد نیاز و پر کاربرد به شمار می ‌رود. برای مثال جهت استفاده ‌های معمولی، می ‌توانید از مدل ‌های رومیزی استفاده کنید و مدل‌ های تاشو را برای سفر تهیه نمایید. به جنس کالا نیز باید حتما توجه داشته باشید. فقط ظاهر کباب پز نیست که اهمیت دارد. بلکه باید محصولی را انتخاب نمایید که دوام زیادی داشته باشد و بتوانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید. لازم است بدانید که قیمت کباب پز نیز به جنس و امکانات آن وابسته است. بنابراین از تعیین بودجه‌ خود و مقداری که قصد دارید هزینه کنید می ‌توانید مناسب ‌ترین کالا را خریداری کنید.

در آخر

در آخر به طور مختصر می توان گفت کباب پز رومیزی انتخاب بسیار ایده آل و مطلوبی جهت مصارف خانگی و آپاتمانی خواهد بود. زیرا که در صورت کمبود فضای کافی به راحتی می توان آن را بر روی میز و … قرار داد. از این رو علاوه بر کاربری آسان، حمل و جا به جایی آن نیز به آسانی انجام خواهد شد.

فروشگاه امین باربیکیو، کباب پز رومیزی را در مدل های گوناگون به فروش می رساند، لازم به ذکر است تضمین کیفیت، ضمانت پس از فروش و قیمتی مناسب اصل فروش محصولات می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 19 =