باربیکیو گازی از کجا بخرم؟

باربیکیو مشکی

اگر شما هم این سوال را دارید که باربیکیو گازی از کجا بخرم؟ توصیه می کنیم حتما در این ادامه این مقاله همراه ما باشید تا تجربه یک خرید مطمئن به صرفه برایتان رقم بخورد.

خرید باربیکیو

برای یک خرید مطمئن اول باید بدانید باربیکیو چه مارکی بهتر است و از کجا باید خریداری شود. مدل های مختلف باربیکیو (منقل ذغالی ایستاده) به صورت گازی ذغالی، خانگی، سنگی آماده، سیمانی، آپارتمانی برای استفاده در بالکن خانه یا در مسافرت می تواند کار پختن را برای شما آسان کند.

هنگام خرید باربیکیو (لغت به انگلیسی barbecue) احتمالا برایتان یک سری سوالات پیش می آید:

مثلا دستگاه باربیکیو دقیقا چیست و انواع جدید آن شامل کدام مدل ها می باشد؟ باربیکیو پارتی چیست؟ از کجا باربیکیو بخرم؟ چگونه می توان باربیکیو درست کرد؟ لازم به ذکر است که باربیکیوها چندکاره و چند منظوره هستند و در مدل های مختلف به فروش می رسند. سپس باید بدانید که چگونه باربیکیو و کباب پز خود را تمیز کنید. یا مثلا باید یاد بگیرید چگونه غذاهایی مثل مرغ را باربیکیو کنید. در ادامه نیز باید بدانید که زغال باربیکیو از کجا بخرید. حالا اینجا احتمالا سوال دارید که باربیکیو زغالی بهتر است یا گازی و یا برقی؟

باربیکیوها مدل های متنوعی دارند برای مثال یک سری باربیکیوهای دیواری و ثابت هستند که مناسب حیاط می باشند و یک نوع دیگر به شکل ایستاده هستند که برای قرار دادن در بالکن مناسب می باشند و یک سری هم قابل حمل و تاشو می باشند که برای بردن به باغ و یا پشت بام خانه مناسب هستند و بعضی دیگر نیز رومیزی می باشند.

باربیکیو گازی

یکی از پرطرفدارترین انواع گوناگون و پر کاربرد در بین خانواده های ایرانی باربیکیوهای گازی می باشند. این نوع از کباب پزها به علت استفاده از گاز شهری و گاز مایع و سرعت عمل بالایی در پخت غذا دارد و بسیار محبوب می باشد و حتی موجب صرفه جویی شما در پرداخت هزینه های اضافی برای خرید زغال می شود.

خرید کباب پز و باربیکیو

جهت خرید اینترنتی و اطلاع از قیمت ها می توانید به سایت امین باربیکیو مراجعه کنید و برای خرید خود تصمیم گیری کنید و یا می توانید از طریق شماره تماس های موجود در سایت با کارشناسان امین باربیکیو در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

کباب پزها جنس های گوناگونی دارند مثلا چدنی، چوبی، سیمانی، سنگی، آجری، بتنی و … و ممکن است همراه با آجر نسوز یا بشکه یا بلوک باشند یا حتی تنور دار باشند.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به اطلاعات تکمیلی درباره این وسیله کاربردی را به دست آورید و همچنین برای داشتن یک خرید مطمئن و راضایت بخش راهنمایی شوید.

اولین نکته ای که باید پیش از خرید کباب پز به آن توجه کنید این است که نوع سوخت مصرفی آن چیست؟ کباب پزها در دو مدل تولید و در بازار عرضه می شوند: ذغالی و گازی. البته برخی از باربیکیوها هم از برق استفاده می کنند ولی نمی توان آن را به عنوان سوخت مصرفی آن ها در نظر گرفت.

از آنجایی که بیشترین مصارف از باربیکیو در شمال و محیط های با رطوبت بالا می باشد، این امر موجب شده است که باربیکیوهای که از جنس های ضد زنگ هستند فروش بیشتری داشته باشند. تولیدکنندگان هم سعی دارند که در کنار زیبایی و ظاهر خوب و شیک یک محصول با کیفیت بالا تولید کنند و باربیکیوها را از آلومینیوم و استیل طراحی و تولید می کنند.

نکات مهم در خرید باربیکیو

  • اولین و مهم ترین نکته تعیین کردن کاربردی است که از باربیکیو یا کباب پز انتظار دارید.
  • نکته مهم بعدی در نظر داشتن وزن محصول و قابل حمل بودن آن می باشد که برای این منظور باید پایه جدا شونده از قبل تهیه کرده باشید.
  • اگر نمی خواهید از اجاق استفاده کنید می توانید از باربیکیوهای اجاق دار بهره ببرید.
  • از دیگر ویژگی های مهم آن ها این است که می توانند روی دیوار هم تعبیه و نصب شوند.
  • زمان خرید به تعداد شعله های موجود توجه داشته باشید.
  • از سری آپشن های این کباب پزها می توان به داشتن میز و سینی و شلف اشاره نمود.
  • کباب پزی که خریداری می کنید باید به آسانی بتوان تمام قسمت هایش را شست و شو داد.
  • شیر استفاده شده در کباب پزها باید کیفیت مطلوب و خوبی داشته باشد. البته لازم به ذکر است که برای استفاده از کباب‌ پزهای گازی باید حتما نکات ایمنی را رعایت کنید.

در آخر

ما سعی کردیم در این مقاله هر آن چه مربوط به باربیکیو گازی و انواع باربیکیو می‌ باشد را برای شما به‌ صورت مختصر توضیح دهیم و امیدواریم توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما گذاشته باشیم.

اگر شما نیز این سوال پیش آمده است که باربیکیو گازی از کجا بخرم؟ می‌ توانید با کارشناسان امین باربیکیو در ارتباط باشید تا شما را در جهت یک خرید مطمئن و ایده‌ آل همراهی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 12 =