کباب پز آپارتمانی

باربیکیو مشکی

شاید در نگاه اول درست کردن کباب در آپارتمان برای شما کاری دشوار باشد. باید بگوییم امروزه با حضور کباب پز آپارتمانی این کار بسیار راحت شده است و در کمترین زمان ممکن قابل اجرا است و اصلا نیاز به مهارت خاصی ندارد و با وجود این دستگاه پخت کباب برای برای ساکنان آپارتمان آسان کرده است.

اگر شما نیز در آپارتمان سکونت دارید و قصد خرید یک کباب پز مناسب را دارید، پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطالب همراه ما باشید.

کباب پز آپارتمانی چیست؟

کباب پز آپارتمانی یکی از گزینه های اصلی پخت کباب به شمار می آید که فرایند تهیه و پخت این غذای خوشمزه را بسیار راحت کرده است. این کباب پز حرارت کافی را جهت پخت بهتر و کامل کباب ها فراهم می نماید و به سرآشپز این امکان را می دهد که در زمان بسیار کوتاهی یک غذای بسیار لذیذ و مغز پخت شده تهیه نماید.

همان طور که می دانید کباب یکی از غذاهای اصیل ایرانی می باشد و زمانی که قصد داریم این غذای خوشمزه را درست کنیم به یک کباب پز آپارتمانی نیاز خواهیم داشت تا به راحتی بتوانیم آن را بپزیم. در اکثر مهمانی ها و دورهمی ها (در داخل و خارج از منزل و در دل طبیعت)، کباب ها نقش مهمی در مراسم های ما ایفا می کنند. ولی آنچه گاهی سخت به نظر می آید، طرز تهیه این غذا می باشد که این کار را مقداری سخت می کند.

در قدیم الایام جهت تهیه کباب فقط از سیخ استفاده می شد و با قرار دادن سیخ بر روی آتش کباب پخته می شد. این کار اصلا آسان نبود و هر کسی نمی توانست از عهده این کار برآید. در حال حاضر با روی کار آمدن کباب پزهای آپارتمانی گوناگون این کار بسیار آسان تر شده است.

ظرف های پخت کباب دارای تجهیزات و مدل های متنوعی می باشند. کباب پزها اغلب در رستوران ها به کار برده می شوند. انواع گوناگون کباب پزها کاربردهای مختلفی دارند.

به عنوان مثال، اگر تصمیم دارید این وسیله را برای مسافرت های خود تهیه نمایید، باید مدل های ساده ای خریداری کنید که حمل و جابجایی آن ها آسان تر می باشد و به راحتی می توان آن ها را جابجا کرد.

کباب پز آپارتمانی بدون دود

اگر قصد دارید کباب پزی تهیه نمایید که هنگام پخت و پز دود ایجاد نشود باید نوع گازی کباب پز را تهیه کنید زیرا که هیچ دودی ندارد و به آسانی و بدون مهارت خاصی می توانید کباب لذیذی را به وسیله این کباب پز درست کنید.

کاربردهای کباب پز خانگی

اگر در محیط آپارتمان سکونت دارید، حتی زمانی که مهمان دارید و دوست دارید به بهترین شکل ممکن از مهمانان خود پذیرایی کنید با این وسیله به راحتی می توانید در حیاط یا تراس کباب دست کنید. لازم به ذکر است که این کار را در اسرع وقت انجام خواهد شد.

اکثر این کباب پزها مجهز به نشانگر گرما می باشند که سرآشپز را راهنمایی می کند تا بداند چه زمانی لازم است تا کباب بپزد و غذا را به بهترین حالت آماده نماید.

گزیده ای از مشخصات کباب پز آپارتمانی

همان طور که احتمالاً در جریان هستید با حضور این مدل از کباب پزها، تحول عظیمی در این صنعت ایجاد شد. زیرا که با ویژگی بدون دود بودن، امکان استفاده از آن در هر مکان و فضایی به وجود آمده است. در ادامه مقاله به بررسی ویژگی های این دسته از محصولات پرکاربرد می پردازیم.

به صورت کلی لازم است بگوییم که این نوع از کباب پزها در دسته کباب پزهای گازی قرار می گیرند و به واسطه گاز شهری و یا کپسول گاز مایع، سوخت مورد نیاز آن ها تامین خواهد شد. به همین خاطر دود حاصل از زغال و آتش را دیگر نخواهند داشت.

ویژگی های کباب پز آپارتمانی بدون دود

  •     استفاده بسیار اندک از انرژی گاز شهری
  •     این نوع کباب پز دارای نشان استاندارد می باشد
  •     حمل و نقل آن ها بسیار آسان و راحت است
  •     کباب پزهای آپارتمانی دارای سیخ گردان چند محوره می باشند
  •     همانطور که بالاتر گفته شد هیچگونه دود و بو اضافی تولید نمی کنند
  •     این نوع کباب پز کاملا بهداشتی و ایمن می باشد
  •     همچنین دارای دو نوع سوخت مصرفی شامل گاز شهری و گاز مایع کپسول می باشند
  •     امکان تعویض بسیار آسان ژیگلر شیر گاز وجود دارد

در آخر

در آخر به طور خلاصه می توان گفت کباب پز آپارتمانی انتخاب بسیار ایده آل و مطلوبی جهت مصارف خانگی و به خصوص آپارتمان ها خواهد بود. لازم به ذکر است که در صورت عدم دسترسی به گاز شهری می توانید از کپسول مایع استفاده نمایید. از این رو علاوه بر کاربری آسان، حمل و جا به جایی به آسانی قابل انجام است.

فروشگاه امین باربیکیو، کباب پزهای خانگی و آپارتمانی را در مدل های متنوع به فروش می رساند، لازم به ذکر است تضمین کیفیت، ضمانت پس از فروش و قیمتی مناسب اصول فروش محصولات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =