باربیکیو خانگی

باربیکیو مشکی

باربیکیو خانگی سیستمی مناسب جهت پخت و پز و کباب کردن انواع مواد غذایی نظیر مرغ، ماهی، گوشت، انواع سبزیجات و … می باشد، در حالت کلی استفاده از باربیکیو خانگی باعث می شود تجربه یک آشپزی لذت بخش را داشته باشید و کباب درست کردن در خانه و در کنار خانواده را تجربه کنید. یکی از مزیت های استفاده از باربیکیو آماده و تهیه کردن غذاهای کبابی و بدون روغن است که از یک طرف بوی مطبوع کباب شدن غذاها و از طرف دیگر لذت سرو غذاهای سالم را برای شما به ارمغان می آورد.

باربیکیو خانگی در چه مکان هایی قابل استفاده است؟

باربیکیو خانگی به شکلی طراحی و تولید می شود که با حجم و سایز مناسبی که دارد به آسانی بر روی تراس، بالکن، پشت بام، حیاط خلوت و … منازل آپارتمانی یا ویلایی قابل استفاده می باشد.

تفاوت منقل و باربیکیو

در کل می توان گفت باربیکیوها نوع پیشرفته منقل های قدیمی بوده و هر دو نهایتا یک عمل را انجام می دهند. ولی مسئله ای که در این میان متفاوت است نحوه پخت آن هاست، در منقل ها شعله آتش در ارتباط مستقیم با مواد غذایی قرار می گیرد تا عمل پخت با سرعت بیشتری صورت پذیرد. اما باربیکیوها به طوری طراحی شده اند که بر روی شعله یک صفحه چدنی شیاردار تعبیه شده و واسطه ای بین آتش و مواد غذایی می باشد به همین دلیل زمان پخت طولانی تر خواهد شد ولی در نهایت گوشت و مرغ کاملا مغز پخت می شوند.

مزایای استفاده از باربیکیو خانگی

  • بدون محدودیت زمان و مکان قابل استفاده می باشند.
  • توانایی پخت انواع گوشت، مرغ، سبزیجات و … را دارند.
  • دما و حرارت قابل تنظیم است.
  • گوشت در زمان پخت آبدار می ماند.
  • دارای ظاهری زیبا حجم و ابعاد ایده آل می باشد.
  • با گاز شهری یا کپسول مایع (مدل گازی) قابل استفاده می باشد.
  • دارای قابلیت سیستم قطع خودکار می باشد.
  • قابل حمل و جا به جایی آسان می باشد.
  • باربیکیو خانگی نیز همانند باربیکیوهای صنعتی در چهار مدل با توجه به انرژی مصرفی، تولید و عرضه می شوند تا افراد نسبت به محیطی که در اختیار دارند مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

باربیکیو خانگی گازی

اغلب این نوع سیستم دارای بدنه ای از جنس استیل، آلومینیوم، چدن و … می باشند، انرژی مصرفی این مدل گاز شهری یا کپسول مایع می باشد.

باربیکیو خانگی برقی

این نوع باربیکیو مجهز به سیستم حرارتی برقی بوده و از این مدل باربیکیو در محیط هایی مثل حیاط، پشت بام و یا بالکن که دسترسی به برق شهری میسر نیست، مناسب نمی باشد.

باربیکیو ذغالی

باربیکیو ذغالی را می توان جزء یکی از پرطرفدارترین مدل های این دستگاه باربیکیو به شمار آورد، زیرا که افراد علاقه زیادی به پخت و کباب کردن مواد غذایی بر روی ذغال دارند و غذاهایی با طعم دودی بسیار دلچسب تر و لذت بخش تر می باشد، البته لازم به ذکر است مدل های زغالی انتخاب مناسبی جهت استفاده در منازل آپارتمانی نیستند زیرا با دود و بوی زیادی همراه می باشند که موجب آزار و اذیت اطرافیان و همسایگان می شود.

قیمت باربیکیو به چه عواملی بستگی دارد؟

همان طور که گفته شد قیمت باربیکیو به گازی یا ذغالی بودن آن وابسته می باشد. این نکته را نیز هرگز فراموش نکنید که در برخی موارد امکان دارد باربیکیویی را انتخاب کنید که دوکار انجام دهد. در واقع یعنی به طور مجزا و کامل هم گازی باشد هم ذغالی. در بعضی موارد دیگر نیز ممکن است یک نوع گازی را انتخاب کرده باشید که دارای یک بخش کوچک برای قسمت ذغالی باشد. تمامی این مواردی که گفته شد می توانند در قیمت باربیکیو تأثیر گذار  باشند.

به طور کلی قیمت انواع باربیکیو گازی و ذغالی به موارد زیر بستگی دارد:

  •  حجم و ابعاد باربیکیو
  • جزئیات باربیکیو
  • ذغالی یا گازی بودن آن ها
  • قابلیت دو کاره یا تک کاره بودن آن ها
  • کیفیت و متریال به کار برده شده در ساخت آن برای مثال جنس از چدن
  • وجود یا عدم وجود باکس ذغال
  • دارا بودن یا نبودن توری استیل

به طور کلی هر چقدر متریال بیشتر و با کیفیت تری در باربیکیو مورد نظر شما به کار رفته باشد قطعاً قیمت بالاتری نیز پیدا می کند. این نکته را به یاد داشته باشید که باربیکیو ذغالی باشد یا گازی قیمتشان متفاوت است.

در آخر

در آخر به طور مختصر می توان گفت باربیکیو خانگی گازی انتخاب بسیار ایده آل و مطلوبی جهت مصارف خانگی و حتی صنعتی خواهد بود. چون که در صورت عدم دسترسی به گاز شهری می توانید از کپسول مایع استفاده کنید. از این رو علاوه بر کاربری آسان، حمل و جا به جایی به آسانی انجام خواهد شد.

فروشگاه امین باربیکیو، باربیکیو های خانگی را در مدل های گوناگون به فروش می رساند، لازم به ذکر است تضمین کیفیت، ضمانت پس از فروش و قیمتی مناسب اصول فروش محصولات می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =