کباب پز خانگی بدون دود رومیزی

کباب پز خانگی بدون دود رومیزی

یکی از به روزترین و بهترین تکنولوژی اخیر کباب پز خانگی بدون دود رومیزی یا تابشی می باشد. مهمترین مزیت این دستگاه پخت بدون دود به وسیله تابش حرارت از بالا از طریق شعله های سرامیکی بر روی کباب می باشد که همین امر موجب می‌ شود تا از پخش شدن دود و همچنین اذیت اطرافیان جلوگیری شود.

با این محصول پخت بدون دود انواع کباب، جوجه چینی، جوجه کباب، ماهی کبابی و همبرگر با این دستگاه امکان پذیر می باشد. بهترین کالا در کنار انواع یخچال ویترینی رستوران و یخچال کبابی خواهد بود. لازم به ذکر است مورد استفاده در کنار انواع گرمکن غذا و کباب و دیزی برای تازه نگه داشتن غذاها می باشد.

کباب پز بدون دود خانگی رومیزی بهترین وسیله برای پخت بدون دود و راحت کباب می باشد. این وسیله بسیار کارآمد بوده و همه مشکلات کباب پزهای دودی را برطرف کرده که می توان با آن در کمترین زمان لذیذترین غذاها را درست کرد و از آشپزی آسان لذت برد. این کباب پز بسیار مناسب جهت استفاده در تراس و حیاط خانه می باشد.

کباب پز خانگی بدون دود رومیزی
کباب پز خانگی بدون دود رومیزی

بهتر است این نکات را درباره کباب پز خانگی بدون دود بدانید!

این محصول بدون دود و بدون نیاز به باد زدن در کمترین زمان ممکن کباب را برای شما پخته و آماده سرو می کند. کباب پز تابشی خانگی دارای دو مدل گیربکس دار و معمولی می باشد. در مدل گیربکس دار سطح کباب ها قابل جابه جاشدن می باشند و به کمک گیربکس بالا و پایین می شوند.

عملکرد کباب پز خانگی بدون دود رومیزی

کباب پز تابشی، نوین ترین انواع کباب پز دنیا، وسیله ای سبک با قابلیت نصب سریع و آسان به منظور پخت انواع کباب کوبیده، کباب برگ، چنجه، کباب سلطانی، کباب بختیاری، جگر و جوجه کباب استفاده می شود. دستگاه کباب پز بدون دود خانگی یا کباب پز آپارتمانی تابشی بدون دود توانایی گریل انواع ماهی و استیک، کدو و بادمجان و… برای غذا های ایرانی و فرنگی را دارا می باشد. عملکرد کباب پز بدون دود یا تابشی بر خلاف (barbque) کباب پزهای گازی (سنتی) تمام چربی و روغن های تولید شده از کباب در اثر حرارت بر روی سینی چربی گیر ریخته می شود. علاوه بر جلوگیری از تولید دود به آسانی به وسیله شیر تخلیه سینی قابل تخلیه و شستشو می باشد.

این محصول با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز توانسته یکی از پرفروش ترین محصولات این روزها باشد. از شعله های سرامیکی قابل تعویض را بهره مند می باشد.

شعله ها از بالا به کباب ها تابیده می شود. استفاده از دستگیره سالاماندری (آسانسوری) تعبیه شده در این محصول موجب بهبود عملکرد این دستگاه شده است. پخت بدون دود و روغن بسیار باعث سلامت افراد می شود.

مزایای کباب پز بدون دود

احتمالاً یکی از عواملی که شما نمی توانید در منزل خود کباب درست کنید، ایجاد دود می باشد. که با استفاده از کباب پز تابشی این مشکل برطرف شده است همچنین پخت راحت کباب در منزل و عدم ایجاد آلودگی از دیگر مزایای این دستگاه مدرن می باشد. و از مهمترین مزایای این کباب پز بدون دود می توان به بدون دود و بو بودن آن هنگام پخت و پز به علت تابش شعله ها از بالا به کباب و تنظیم میزان فاصله کباب با شعله های تابشی و سرامیک های آجری موجود در دستگاه که سبب پخت یکنواخت و مغز پخت شدن کامل گوشت خواهد شد، اشاره کرد.

در این مدل کباب پز تابشی خانگی که نوعی کباب پز آپارتمانی تابشی بدون دود هم می باشد، به علت نبود ذغال و روغن در هنگام پختن غذا، سهولت در حمل و نقل و مصرف بسیار کم انرژی، این دستگاه به آسانی در آپارتمان ها و برج ها نیز قابل استفاده می باشد.

سوخت مصرفی کباب پز تابشی

سوخت مصرفی کباب پز بدون دود، گاز شهری می باشد و به درخواست کارفرما می توان با تغییر در نازل از گاز کپسولی نیز برای کباب پز تابشی استفاده کرد.

کباب پز خانگی بدون دود رومیزی
کباب پز خانگی تابشی

مشخصات فنی کباب پز تابشی بدون دود

کباب پز بدون دود ساخته شده از استنلس استیل ۴۳۰ خشدار یا ۳۰۴ بدون خش می باشد. پوشش به کار رفته روی کار به ضخامت ۱ میلی متر یا ۰/۸ استفاده می شود. که این گزینه به انتخاب کارفرما می باشد. این محصول توانایی پخت یکنواخت و بسیار عالی را دارا می باشد. نمای CNC و ورق طلایی بسیار عالی جهت دید مخاطب می باشد. این دستگاه دارای سینی نظافت تعبیه شده جهت نظافت هر چه بیشتر راحت تر بوده و می تواند مانع از ریختن روغن شود. وجود فندک جرقه زن و همچنین این دستگاه دارای مزیت وجود فندک شعله های قابل تعویض می باشد.

قیمت کباب پز تابشی

این محصول دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد. ضمن مناسب بودن قیمت آن دارای کیفیت بسیار عالی نیز می باشد. از این محصول علاوه بر مصارف خانگی در رستوران ها به صورت مطمئن بدون دود می توان استفاده کرد. جهت قرارگیری در محیط هایی که مساحت بسیار کمی دارند و مشکل تهویه هوا دارند بسیار عالی می باشد. جهت سفارش و اطلاع از قیمت کباب پز خانگی بدون دود با کارشناسان امین باربیکیو در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هفده =