باربیکیو آجری آماده

باربیکیو آجری آماده

باربیکیو آجری آماده

باربیکیو آجری آماده، در واقع نوعی باربیکیو و کباب پز پیش ساخته می باشد که از متریال آجر تهیه شده و می توان آن را در هر محل بازی مستقر نمود.

به طور کلی باربیکیو ها و کباب پز ها، جایگاه ویژه ای را در خانه های ایرانی برای خود به دست آورده اند. هر کدام از آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند که برای سبک سلیقه و محلی مناسب است. از مهم ترین و شناخته شده ترین مدل های باربیکیو و کبابپز می توانیم از کباب پز ذغالی، باربیکیو گازی و کبابپز برقی نام ببریم.

باربیکیو چیست؟

باربیکیو به روش پخت مواد غذایی به صورت مستقیم بر روی حرارت گفته می شود. طبخ گوشت به روش باربیکیو، یکی از روش های پخت مرسوم و دوست داشتنی است که از دیر باز ایرانی ها این کار را بر روی منقل های ذغالی انجام می داده اند.

با ورود کباب پز ها در ابعاد مختلف و همین طور مدل های متنوع، بسیاری از مصرف کنندگان از آن ها استقبال کردند و خرید کباب پز و باربیکیو را انجام دادند.

مشخصات و ویژگی های باربیکیو آجری آماده

این نوع از باربیکیو ها، به صورت پیش ساخته، از پیش آماده شده اند و صرفا باید خرید آن ها انجام و در محلی باز مستقر شوند.

باربیکیو های آجری، دارای مدل های مختلفی می باشد. این نوع از کباب پز ها، از متریال آجر ساخته شده اند و تجهیزاتی مانند دودکش، محل قرار گیری ذغال، محل قرار گیری مواد غذایی، محل قرار گیری متعلقات کباب پز و… برای آن در نظر گرفته شده است.

کبابپز های آجری، گزینه مناسبی برای استفاده از باغ، حیاط، ویلا و به طور کلی محیط های باز می باشند. چرا که سوخت آن ها ذغال بوده و حرارت مورد نیاز کباب شدن مواد غذایی به وسیله ذغال تامین می شود. به همین خاطر در زمان استفاده تولید دود زیادی از خود داشته و برای استفاده های آپارتمانی چندان گزینه جالبی نیستند.

باربیکیو های آجری، به صورتی طراحی و تولید شده اند که محلی برای قرار گیری ذغال ها مشخص شده است و این امکان برای شما فراهم شده تا به راحتی مواد غذایی را بر روی حرارت مستقیم ذغال قرار دهید و آن ها را کباب کنید.

لازم به ذکر است که این نوع از کباب پز ها به صورت ایستاده تولید شده اند. در واقع نمی توان از این سازه های پیش ساخته به عنوان مدل های رو میزی استفاده نمود.

در زمان خرید باربیکیو به چه نکاتی توجه کنیم؟

باید توجه داشته باشید که در ابتدا باید نوع سوخت کباب پز را بررسی کنید. به طور مثال اگر تصمیم دارید که از باربیکیو در بالکن و یا تراس استفاده کنید، حتما گازی شهری و یا برق رسانی مناسب را در نظر بگیرید.

همین طور لازم است بدانید که مشخص نمودن محل قرار گیری باربیکیو و کبابپز، می تواند به شما در انتخاب کباب پز ها کمک کند. چرا که می توانید به سراغ ابعاد و اندازه مناسبی بروید. کباب پز های رومیزی گزینه مناسبی برای افرادی می باشد که می خواهند در خانه های آپارتمانی از این وسیله استفاده کنند.

اما باربیکیو های ایستاده، مخصوصا باربیکیو های ایستاده ذغالی، برای حیاط، ویلا و باغ مناسب تر می باشند. چرا که علاوه بر تکمیل نمودن دکوراسیون باغ و ویلا، به دلیل دود زیادی که از خود تولید می کنند، برای محیط های سر باز مناسب تر می باشند.

نکته دیگری که باید در زمان خرید باربیکیو و کباب پز به آن توجه کنید، جنس بدنه آن می باشد. هر چه جنس بدنه کباب پز ها و باربیکیو ها، مرغوب تر باشد، از طول عمر بیش تری برخوردار می باشد. برای انتخاب جنس بدنه به شما توصیه می کنیم که به سراغ چدن، آلومینیوم، گالوانیزه و استیل بروید.

کبابپز هایی که از جنس آهن ساخته شده اند، قیمت کم تری در بازار دارند، اما پس از مدتی استفاده، ظاهر اولیه خود را از دست می دهند. همین امر شما را مجبور به پرداخت هزینه تعمیر و یا خرید مجدد باربیکیو خواهد کرد.

ابعاد و اندازه باربیکیو، از اهمیت به سزایی برخوردار می باشد. هر چه سایز کباب پز بزرگ تر باشد، مواد غذایی بیش تر در هر وعده استفاده را کباب خواهد نمود. همین طور قیمت بالا تری نیز به همراه خواهد داشت. به همین خاطر حتما در نظر داشته باشید که در هر وعده غذایی، تصمیم دارید چه مقدار مواد غذایی و گوشت را کباب کنید، تا بتوانید سایز مناسبی از این محصول را خریداری کنید.

برای خرید کباب پز و باربیکیو، بهتر است از یک تکنسین که آشنایی کامل با انواع باربیکیو ها دارد، مشورت نمایید. در صورتی که تصمیم شما برای خرید این محصول جدی است و نیاز به کسب اطلاعات بیش تری در این باره دارید، می توانید با مشاورین امین باربیکیو در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 16 =