قیمت باربیکیو گازی

باربیکیو مشکی

قیمت باربیکیو گازی

پیش از این که در مورد قیمت باربیکیو گازی صحبت کنیم، ابتدا لازم است بیش تر با مشخصات و ویژگی های این نوع کباب پز آشنا شوید. یکی از مهم ترین قسمت های دورهمی ها و میهمانی ها، خوراکی ها و غذا های خوشمزه می باشد. اگر تصمیم بنا بر این باشد که میزبان با کباب از میهمانان خود پذیرایی کند، نیاز به کباب پز و باربیکیو وجود دارد.

استفاده باربیکیو و کبابپز می تواند یک روش راحت و همین طور کاملا بهداشتی برای کباب نمودن مواد غذایی به شمار آید. اگر تصمیم به خرید باربیکیو و کباب پز برای منزل، ویلا، بالکن، حیاط و یا… دارید، بهتر است این مطلب را از دست ندهید.

باربیکیو چیست و چه کاربردی دارد؟

باربیکیو که با نام کباب پر نیز شناخته می شود، جزو محصولاتی است که برای کباب کردن مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در سه مدل باربیکیو برقی، باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی دسته بندی می شود که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند.

در گذشته به روش پخت مواد غذایی بر روی حرارت مستقیم، باربیکیو می گفتند. اما امروزه این نام برای شناخته شدن محصولی در جهت کباب کردن مواد غذایی به خصوص گوشت استفاده می شود. کباب پز ها از گذشته تا به امروز، میهمان خانه های ایرانی بوده اند. پیش از ورود باربیکیو ها، ایرانی ها علاقه زیادی به کباب کردن گوشت بر روی منقل داشتند. امروزه نیز به جای استفاده از منقل، کبابپز و یا باربیکیو، برای کباب کردن مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

تفاوت انواع باربیکیو ها و کباب پز ها

همان طور که پیش تر گفته شد، باربیکیو و کباب پز در سه دسته بندی مختلف قرار می گیرند. این دسته بندی بر اساس نوع سوخت آن ها انجام شده است. همین طور تفاوت های چشم گیری با یکدیگر دارند که در ادامه می خواهیم به شرح آن ها بپردازیم.

در زمان خرید باربیکیو و یا کبابپز، باید شناخت کافی در مورد انواع آن ها وجود داشته باشد. همین طور باید نوع استفاده و محل قرار گیری باربیکیو را مشخص نمایید. اگر برای شما این سوال پیش آمده است که تفاوت کباب پز ها چه ارتباطی با موارد گفته شده دارد، بهتر است این بخش از مطلب را از دست ندهید.

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، هر یک از کباب پز ها، دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند. به طور مثال اگر تصمیم داشته باشید که در داخل بالکن و یا آپارتمان از باربیکیو و کبابپز استفاده کنید، بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که باربیکیو های ذغالی، دود زیادی از خود تولید می کنند و برای محیط های بسته و کوچک چندان گزینه مناسبی به شمار نمی آیند.

اما در عوض باربیکیو و کباب پز های گازی و برقی، به دلیل تولید دود کمی که از خود دارند، حتی با نام باربیکیو های آپارتمانی شناخته می شوند. البته ناگفته نماند که استفاده از کباب پز های گازی و برقی، اثری از طعم بی نظیر دود بر روی مواد غذایی کباب شده باقی نمی گذارند.

از جمله تفاوت های بارز و قابل توجه کبابپز های گازی و برقی با کباب پز های ذغالی، امکان تنظیم درجه حرارت برای کباب نمودن مواد غذایی می باشد. اگر دوست دارید که کنترل حرارت کباب پز را در اختیار داشته باشید، قطعا باربیکیو های گازی و برقی گزینه مناسبی می باشند.

مشخصات و ویژگی های باربیکیو گازی

باربیکیو گازی، یکی از شناخته شده ترین نوع کباب پز ها می باشد. این نوع از کبابپز ها، در ابعاد و اندازه های مختلف و متنوعی طراحی و تولید شده اند. به طور مثال کباب پز های گازی ایستاده، بهترین گزینه برای استفاده در رستوران ها، کیترینگ ها، آشپزخانه ها و… می باشند.

البته لازم به ذکر است که به دلیل استقبال مصرف کنندگان از این نوع باربیکیو ها، مدل های رومیزی آن را نیز در بازار موجود می باشد.

این نوع از کبابپز ها، با گاز شهری سوخت و انرژی مورد نیاز کباب کردن مواد غذایی را تامین می کنند. همین طور به دلیل تولید دود کمی که از خود دارند، برای استفاده در محیط های آپارتمانی کاملا مناسب می باشند.

لازم است بدانید که با داشتن یک کپسول گاز مایع، می توانید از این باربیکیو و کبابپز، در هر پیک نیک ها و دورهمی های خارج از شهر نیز استفاده کنید.

باربیکیو های گازی، دارای قابلیت تنظیم حرارت برای کباب کردن مواد غذایی می باشند. هم چنین به دلیل تنوعی که طراحی آن ها اعمال شده است، برخی از آن ها امکانات مختلفی مانند دودکش، محل قرار گیری مواد غذایی، کابینت و کمد و… می باشد.

توجه داشته باشید که هر چه امکانات باربیکیو بیش تر باشد، قیمت آن متعاقبا بیش تر خواهد شد. به طور مثال یک باربیکیو گازی، با داشتن دو کمد مربوط به تجهیزات و متعلقات کباب پز به همراه دودکش می تواند قیمت بیش تری از یک باربیکیو گازی ایستاده معمولی و بدون هیچ گونه تجهیزات داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با کارشناسان امین باربیکیو در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =