انواع باربیکیو برای روف گاردن

فایرپیت

انواع باربیکیو برای روف گاردن

کباب کردن مواد غذایی به خصوص گوشت، یکی از قدیمی ترین روش های پخت در جهان محسوب می شود. داشتن محلی مشخص برای کباب کردن مواد غذایی در خانه و در حریم خصوصی، یک مزیت به شمار می آید که هر کسی از آن بره مند نیست. اگر به دنبال کباب پز و یا باربیکیو برای روف گاردن منزل خود هستید، بهتر است تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی انواع کبابپز برای روف گاردن

باربیکیو گازی

به کار گیری کباب پز گازی در روف گاردن، یکی راه حل بسیار کارآمد می باشد که برای بیش تر افراد مناسب است. یک باربیکیو گازی به شما این امکان را می دهد تا تنها با فشردن یک سوییچ آشپزی کنید. سهولت در استفاده و همین طور سرعت بخشیدن به پخت و پز یکی از مزایای کباب پز گازی به شمار می آید.

شما می توانید با استفاده از باربیکیو گازی، غذای خود را در کم تر از ۱۰ دقیقه آماده کنید. باربیکیو گازی در پشت بام، این امکان را برای شما میسر می کند تا درجه حرارت آن را به دلخواه تنظیم کنید. هم چنین گرما به صورت مستقیم و یکدست به سطح مواد غذایی برخورد می کند تا غذای شما یکنواخت کباب شود.

به طور کلی سرعت، انعطاف پذیری از دیگر مزایای این دسته از کبابپز ها می باشند. توجه داشته باشید که این وسیله به صورت تابشی گرمای خود را پخش می کند. به همین خاطر زمانی که درب آن بسته نشود، مواد غذایی به درستی کباب نمی شوند.

لازم است بدانید که بسیاری از کباب پز ها به دلیل داشتن فناوری های اضافی مانند سنگ های گداز، صفحات سرامیکی و…، توانسته اند این صعف را جبران کنند. این دسته از باربیکیو ها، با حبس نمودن گرما می توانند مواد غذایی را به خوبی کباب کنند.

باربیکیو ذغالی

به کار گیری کباب پز ذغالی، نیاز مند صبر و حوصله زیادی می باشد. اما پس از آماده شدن غذا، بهترین و خوش طعم ترین نتیجه به دست خواهد آمد.

به طور کلی باید پیش از شروع به کار با باربیکیو ذغالی، زغال ها را به وسیله ژل های آتش زا مشتعل کنید. هم چنین می توانید از چند ورق روزنامه برای روشن نمودن آن ها استفاده نمایید.

شما می توانید مواد غذایی را به صورت مستقیم بر روی ذغال های داغ قرار دهید. اما به شما توصیه می کنیم که آن ها را در داخل فویل بسته بندی کنید. لازم است بدانید که این وسیله دارای برخی معایب نیز می باشد. چرا که دود زیادی از خود تولید می کند و به هیچ عنوان برای استفاده در محیط های بسته و یا کوچک مناسب نیست.

در زمان خرید کباب پز های ذغالی برای استفاده در روف گاردن، به این نکته توجه داشته باشید که باید به صورت تخصصی، گزینه های ذخیره سازی، زمان ساخت، طول عمر و کیفیت متریال و مواد اولیه را بررسی نمایید. برای سهولت در انجام بررسی های گفته شده می توانید از مشاورین امین باربیکیو کمک بگیرید.

باربیکیو سنگی

باربیکیو سنگی، در واقع یک کوره سنگی است که می تواند طعم خوش غذا های کبابی را برای شما به ارمغان بیاورد. شما می توانید بدون هیچ گونه هزینه اضافی و یا صرف وقت زیاد، به راحتی یک کباب پز سنگی در قسمت روف گاردن و پشت بام خانه برای خود بسازید.

بهتر است برای امینت و ایمنی بیش تر، محل قرار گیری کبابپز را در یک مکان سایه دار و به دور از گیاهان و آلاچیق مشخص کنید.

باربیکیو آجری

باربیکیو آجری جزو کباب پز هایی می باشد که می توان آن را به راحتی ساخت و به خوبی می تواند با سبک دکوراسیون فضای روف گاردن شما سازگار شود. به طور کلی دو نوع مختلف از باربیکیو های آجری وجود دارد.

یک نوع از ان فقط کباب پز بوده و از هیچ یک از امکانات و مشخصه های ویژه ای برخوردار نمی باشد. اما نوع دوم دارای میز آماده سازی و قفسه گرم کننده می باشد. این که کدام یک از آن ها برای استفاده در پشت بام خانه شما مناسب تر می باشند، کاملا بستگی به بودجه، سلیقه و نیاز های شما دارد.

باربیکیو برقی

کباب پز های برقی، ابعاد جمع و جور و کوچکی دارند. در صورتی که فضای پشت بام شما محدود است، بهتر است به سراغ مدل های برقی بروید. باربیکیو های برقی به راحتی تمیز می شوند. همین طور تولید دود از خود نداشته و نیازی به ذغال و گاز ندارند. هم چنین می توان درجه حرارت آن ها را برای کباب کردن مواد غذایی به راحتی تنظیم نمود.

توجه داشته باشید که کباب پز های برقی به دلیل داشتن اندازه ای کوچک، گزینه ای مناسب برای برگزاری میهمانی های بزرگ نمی باشند. همین طور عطر و طعم یک کباب اصیل ایرانی را با خود به همراه ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + چهارده =