باربیکیو گازی ایستاده

باربیکیو مشکی استیل

باربیکیو گازی ایستاده

همان طور که می دانید، مدل های مختلفی از باربیکیو ها و کباب پر ها طراحی و تولید شده اند. هر کدام بسته به ابعاد و اندازه ای که دارند، دارای کاربردی می باشند. هم چنین بر اساس نوع سوختی که برای کباب شدن مواد غذایی استفاده می کنند، در دسته بندی های مخلتفی قرار می گیرند. باربیکیو گازی ایستاده، نوعی از این محصول می باشد که امروزه مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. با ما همراه باشید تا بیش تر با کباب پز ایستاده گازی آشنا شوید.

مشخصات و ویژگی های باربیکیو و کباب پز گازی

کبابپز های گازی، به وسیله گاز شهری، سوخت مورد نیاز خود را تامین می کنند. این نوع از کباب پز ها، امکان تنظیم حرارت را برای مصرف کننده فراهم کرده اند. به طوری که شما می توانید با استفاده از ولوم های تعبیه شده بر روی باربیکیو و کبابپز، به راحتی حرارت مورد نیاز خود را برای کباب کردن مواد غذایی تنظیم کنید.

این نوع از باربیکیو ها، همان طور که از نامشان مشخص می باشد، به صورت ایستاده مورد استفاده قرار می گیرند. به همین خاطر گزینه مناسبی برای استفاده در آپارتمان، باغ، ویلا، حیاط و… می باشد. هم چنین لازم است بدانید که کباب پز های ایستاده، تولید دود چندانی از خود ندارند و با نام باربیکیو های آپارتمانی نیز شناخته می شوند.

کباب پز های ایستاده را باید با در نظر گرفتن ظرفیتی که دارند خریداری نمود. به طور مثال اگر جزو خانواده های پر جمعیت هستید و در هر وعده غذایی و در هر بار استفاده از باربیکیو، می خواهید مقدار زیادی مواد غذایی را کباب کنید، بهتر است به سراغ مدل های بزرگ تر که ظرفیت بیش تری دارند بروید.

از کبابپر های گازی ایستاده بیش تر در چه مکان هایی استفاده می شود؟

از باربیکیو ها و کباب پز های ایستاده، به دلیل ظرفیت بالایی که دارند، بیش تر در کیترینگ ها، سالن های غذای خوری، آشپزخانه های بزرگ، رستوران ها و… استفاده می شود.

این نوع از باربیکیو ها، به دلیل راحتی در تامین سوختی که دارند، می توانند برای افرادی که در هر بار استفاده، مقدار زیادی از مواد غذایی را کباب می کنند، مناسب می باشند. هم چنین در تمامی نقاط کشور، گاز شهری و یا کپسول گاز مایع وجود دارد که می توان سوخت آن را تامین نمود.

باربیکیو چیست؟

باربیکیو به نوعی روش پخت مواد غذایی به صورت کباب شده گفته می شود. غذا های کبابی مخصوصا گوشت کباب شده، از جمله غذا های مورد علاقه ایرانیان می باشد. در قدیم همه ما از وسیله ای به نام منقل برای کباب نمودن گوشت و مواد غذایی که با ذغال کار می کرد، استفاده نموده ایم.

حال با گسترش نیاز های مصرف کنندگان و پیشرفت علم و تکنولوژی، کباب پز ها در مدل های مختلفی طراحی و تولید شده اند و بر سه اساس ذغال، برق و گاز حرارت مورد نیاز کباب کردن مواد غذایی را تامین می کنند.

در زمان خرید باربیکیو به چه نکاتی توجه کنیم؟

پیش از هر کاری باید در ابتدا محل قرار گیری کبابپز را مشخص کنید. در غیر این صورت در زمان خرید آن، سردرگم خواهید شد. چرا که امکان دارد بالکن و یا تراس خانه شما، فضای کافی برای یک کباب پز ایستاده برزگ و با ظرفیت بالا را نداشته باشد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، محل استفاده از باربیکیو و کبابپز می باشد. توجه داشته باشید که کباب پز های ذغالی دود زیادی از خود تولید می کنند. همین امر باعث می شود تا نتوان از آن ها برای محیط های آپارتمانی و خانه های کوچک امروزی استفاده نمود.

در صورتی که باربیکیو های گازی و یا برقی، به دلیل تولید دود کمی که از خود دارند، می توانند مناسب ترین گزینه برای کباب پز های آپارتمانی به شمار آیند.

شما پس از مشخص نمودن محل قرار گیری باربیکیو، باید به این توجه داشته باشید که کدام سوخت در دسترس تر می باشد. به طور مثال اگر تصمیم به خرید باربیکیو برقی را دارید، باید به این فکر کنید که پریز برق برای متصل نمودن سیم و دو شاخه باربیکیو در دسترس باشد.

هم چنین لازم است بدانید که مشخص نمودن محل جای گیری کباب پز پیش از خرید، می تواند به شما کمک کند تا باربیکیویی مناسب و هماهنگ با دکوراسیون همان محل تهیه کنید.

به طور مثال اگر تصمیم دارید که کبابپز را در داخل حیاط و در کنار آلاچیق قرار دهید، می توانید به سراغ مدل هایی بروید که با دکوراسیون و همین طور مواد و مصالحی که در ساخت محل قرار گیری باربیکیو استفاده  شده است، هماهنگی لازم را داشته باشند.

تصور کنید که دکوراسیون محل قرار گیری کباب پز از آجر های سه سانتی است، خرید یک باربیکیو سنگی و یا سیمانی می تواند در دکوراسیون ایجاد ناهماهنگی و آشفتگی کند.

در صورتی که تصمیم به خرید هر مدل و یا هر نوع باربیکیو و کباب پز را دارید، می توانید با مشاورین امین باربیکیو مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شش =