کباب پز سنگی دست ساز

کباب پز سنگی دست ساز

کباب پز سنگی دست ساز

کباب پز ها، با ورود خود به بازار مصرف کنندگان، توانستند جایگاه ویژه ای را به دست آورند و با گذشت زمان، طعم خوش مواد غذایی کباب شده مخصوصا گوشت را به سفره هر ایرانی بیاورند. کباب پز سنگی دست ساز، یکی از مدل های متنوع کباب پز می باشد که امین باربیکیو مشخصات و ویژگی های آن را در این مطلب برای شما باز گو خواهد کرد.

کباب پز سنگی دست ساز چیست؟

این نوع از کباب پز ها، همان طور که از نامشان مشخص است، کاملا دستی ساخته می شوند و از متریال های مختلفی مانند سنگ، سیمان، آجر و … در ساخت آن ها استفاده می شود.

توجه داشته باشید که این دسته از کبابپز ها، برای محیط های ویلایی مانند حیاط، باغ و… مناسب می باشند.

کباب پز سنگی که از متریال سنگ ساخته شده است، می تواند مدل های مختلفی داشته باشد که توسط مصرف کننده برای اجرا کننده مشخص می شود.

در صورتی که علاقه دارید یک کباب پز اختصاصی در حیاط ویلا و یا باغ خود داشته باشید، به شما کباب پز سنگی را پیشنهاد می دهیم.

باربیکیو و با کباب پز یکی از بهترین روش ها برای پخت و پز محصوب می شود. به همین خاطر اگر دوست دارید که فضایی مجزا برای کباب کردن مواد غذایی در خانه خود داشته باشید، می توانید از کباب پز های سنگی استفاده کنید.

کباب پز سنگی دست ساز
مشخصات و ویژگی های کباب پز سنگی دست ساز

امروزه طراحی دکوراسیون حیاط و دکوراسیون بالکن و پشت بام از اهمیت به سزایی برخوردار شده است و شما می توانید برای راحتی خود در زمان کباب نمودن مواد غذایی، در فضای باز آلاچیق و یا حیاط، فضایی را به باربیکیو یا همان کباب پز اختصاص دهید.

ایده هایی برای ساخت کباب پز سنگی

به طور معمول، همان طور که پیش تر گفته شد، از متریال های مختلفی برای ساخت کباب پز استفاده می شود. از این رو متریال به کارگرفته شده در ساخت کباب پز باید کاملا نسوز باشند. به طور مثال اگر دوست دارید یک کباب پز سنگی و یا یک کباب پز آجری داشته باشید، باید از سنگ و آجر نسوز استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که در زمان انتخاب متریال کباب پز دست ساز، حتما به چیدمان و سبک دکوراسیون حیاط، باغ و یا بالکن خانه خود توجه کنید.

کباب پز سنگی دست ساز
ایده هایی برای کباب پز سنگی دست ساز

دیزاین کباب پز برای حیاط، یالکن و پشت بام

از کباب پز در فضای باز مانند حیاط و بالکن یا تراس و روف گاردن و همین طور پشت بام و.. استفاده می شود. کباب پز علاوه بر این که کاربرد های فراوانی دارد، می تواند باعث زیبا تر شدن و جلوه بیش تر محیط ها و فضا های نام برده شود.

در صورتی که خانه شما آپارتمانی است، می توانید در گوشه ای مناسب از بالکن خانه خود، یک کباب پز بسازید. همین طور می توانید بخشی از روف گاردن و یا حیاط خانه و یا ویلای خود را به ساخت کباب پز اختصاص دهید.

کباب پز ها در انواع و مدل های کاربردی و ساده طراحی می شوند که انتخاب هر یک از این مدل ها کاملا بستگی به بودجه و مقدار فضای اختصاص داده شده به ساخت کباب پز دارد.

به طور مثال اگر شما می خواهید کباب پز کاربردی ای داشته باشید، به شما توصیه می کنیم که کابین تها و سینک ظرفشویی را در زیر پیخوان آن تعبیه کنید و از کابینت ها در جهت نگهداری وسایل و لوازم مخصوص کباب پز استفاده نمایید.

کباب پز چیست؟

کباب پز به وسیله ای گفته می شود که با سوخت های مختلفی اعم از برق، ذغال و گاز انرژی مورد نیاز خود را در جهت کباب نمودن مواد غذایی تامین می نماید.

کباب پز یکی از وسایل کاربردی و دوست داشتنی در بین خانواده های ایرانی به شمار می آید و با در نظر مدل های متنوعی که دارد، می تواند برای هر سلیقه ای مناسب باشد.

به طور کلی کباب پز، در هر خانه و محیطی حتی آپارتمان قابل استفاده می شود. اما باید در زمان خرید کباب پز به این نکته توجه داشته باشید که نوع سوخت آن می تواند بر روی میزان و مقدار دودی که تولید می کند، تاثیر گذار باشد.

به طور مثال کباب پز ذغالی برای استفاده در آپارتمان گزینه مناسبی به شمار نمی آید. چرا که دود زیادی از خود تولید می کند و باعث رنجش اعضای خانواده و همسایه ها خواهد شد. در صورتی که کباب پز گازی، می تواند یک گزینه بی دود و کاملا مناسب برای مصارف آپارتمانی به شمار آید.

کباب پز ها ابعاد و اندازه های مختلفی دارند که باید بسته به مقدار مواد غذایی که نیاز دارید در هر وعده آماده سازی کنید، آن را تهیه نمایید.

به طور مثال برای یک خانواده ۴ تا ۶ نفره، کباب پز با سایز متوسط، می تواند انتخاب مناسب و همین طور مقرون به صرفه ای باشد.

توجه داشته باشید که هر چه ابعاد و اندازه و همین طور قابلیت های کباب پز بیش تر باشد، قیمت آن بیش تر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =