خرید باربیکیو لوکس

باربیکیو مشکی استیل

خرید باربیکیو لوکس

اگر می خواهید برای خرید باربیکیو لوکس اقدام کنید، بهتر است این مطلب را از دست ندهید. امین باربیکیو به شما کمک خواهد کرد تا مناسب ترین و لوکس ترین کباب پز را خریداری کنید.

باربیکیو ها و کبابپز ها، جزو پر استفاده محصولات هستند که به دلیل علاقه ایرانیان به غذا های کباب شده به خصوص گوشت کباب شده، مورد استقبال بسیاری از قرار گرفته اند. اگر فضای کافی در خانه دارید و تصمیم دارید که اوقات فراغت خود را در یک آلاچیق و در کنار دوستان و اعضای خانواده خود سپری کنید، به شما خرید باربیکیو را پیشنهاد می دهیم.

همان طور که می دانید مدل های مختلفی از باربیکیو ها و کباب پز ها طراحی، تولید و روانه بازار شده اند که با توجه به ویژگی ها، مزایا و معایب هر کدام، شما باید مناسب ترین آن ها را برای خرید انتخاب کنید.

مشخصات و ویژگی های باربیکیو لوکس

کباب پز لوکس، یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین کباب پز ها می باشد. این محصول به دلیل داشتن تمامی امکانات مورد نیاز یک باربیکیو، در دسته بهترین نوع باربیکیو قرار می گیرد.

هر یک از کباب پز ها، بسته به نوع سوختی که دارند، دارای امکانات و ویژگی های متفاوتی می باشند. اما کباب پز لوکس، علاوه بر داشتن ظاهری شکیل، شیک و زیبا، جنس بدنه مرغوبی نسبت به سایر باربیکیو ها داشته و می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در حیاط، ویلا و باغ به شمار آید.

کبابپز های لوکس، شکلی ایستاده دارند. فضای کاملا مجزا به عنوان میز کار برای قرار دادن مواد غذایی داخل سیخ در نظر گرفته شده است. در واقع شما پس از خرید کباب پز لوکس، علاوه بر این که محلی را برای کباب کردن مواد غذایی دارید، میز کاری را نیز در کنار دست خود دارید تا مواد غذایی داخل سیخ که برای کباب شدن آماده هستند را قرار دهید.

در زیر کبابپز، محفظه ای طبقه بندی شده تعبیه شده است تا در صورت نیاز، متعلقات مربوط به باربیکیو اعم از ذغال، باد بزن، ژل آتش زا و… را در آن جای دهید. در این صورت هیچ وقت ظاهری کباب پز شما شلخته و نا مرتب نخواهد بود.

در برخی از باربیکیو ها، این محفظه ها دارای درب می باشند تا ظاهر کباب پز آراسته تر و مرتب تر به نظر برسد. اما در برخی دیگر از کباب پز ها، این محفظه های طبقه بندی شده فاقد درب بوده و تمامی محتویات قرار گرفته در آن مشخص خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی های باربیکیو لوکس، دربی است که برای روی کبابپز تعبیه شده است. این درب کمک می کند تا علاوه بر آلوده نشدن مواد غذایی در محیط باز در زمان کباب شدن، وسیله شما را از شرایط جوی مانند باد و باران نیز محافظت کند.

بیش تر کبابپز هایی که با عنوان باربیکیو لوکس در بازار مشاهده می شوند، از جنس استیل ضد زنگ، آلومینیوم و یا چدن تهیه شده اند. به همین خاطر جزو گران قیمت ترین کباب پز ها به شمار می آیند.

کدام کباب پز برای من بهتر است؟

توجه داشته باشید که کباب پز ها در سه دسته کبابپز برقی، کباب پز گازی و کبابپز ذغالی دسته بندی می شوند. این که کدام یک از آن ها برای شما مناسب تر هستند، کاملا بستگی به محل قرار گیری آن ها دارد.

چرا که باربیکیو های ذغالی به دلیل تولید دود زیادی که از خود دارند گزینه های متناسبی برای استفاده در آپارتمان به شمار نمی آیند. به همین خاطر پیش از این که اقدام به خرید کباب پز کنید، حتما محل قرار گیری آن را مشخص نمایید تا مناسب ترین آن ها را خریداری کنید.

توجه داشته باشید که در زمان استفاده از باربیکیو گازی و یا برقی باید سوخت مورد نیاز آن ها که شامل گاز شهری و برق می باشد را، تامین نمایید. به همین خاطر اگر تصمیم دارید که کبابپز گازی و یا برقی را خریداری کنید، حتما توجه داشته باشید که دسترسی به پریز برق و یا گاز شهری برای شما مقدور باشد.

مشخصات و ویژگی های انواع باربیکیو و کباب پز

همان طور که پیش تر گفتیم، انواع مختلفی از باربیکیو و کباب پز در بازار موجود می باشد که هر کدام برای سلیقه ای مناسب تر است.

در صورتی که می خواهید باربیکیو را در تراس و یا بالکن مستقر کنید، بهتر است به سراغ مدل های جمع و جور و همین طور برقی یا گازی بروید. چرا که کباب پز های ذغالی دود زیادی در زمان کباب کردن مواد غذایی تولید می کنند و برای استفاده آپارتمانی مناسب نیستند.

اما اگر تصمیم دارید که طعم خوش دود را در زمان میل کردن مواد غذایی کباب شده در دهان خود حس کنید و هم چنین فضای کافی در باغ و یا ویلای خود دارید، به شما باربیکیو های ذغالی را توصیه می کنیم. این نوع از کبابپز ها بیش تر برای محیط های سر باز مانند حیاط مناسب می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با کارشناسان امین باربیکیو در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − پنج =