خرید باربیکیو توکار

باربیکیو چوبی

خرید باربیکیو توکار

باربیکیو در واقع نوعی روش پخت برای مواد غذایی می باشد. اما امروزه این روش پخت نام محصولی شده است که در جهت کباب کردن مواد غذایی بسیار کارآمد می باشد. انواع مختلفی از کباب پز ها و باربیکیو ها در بازار موجود است که از مهم ترین آن ها می توانیم به باربیکیو توکار، کباب پز ایستاده و کبابپز رومیزی اشاره کنیم.

اگر تصمیم دارید خرید باربیکیو توکار را انجام دهید، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را از دست ندهید. امین باربیکیو سعی نموده است در ادامه شما را برای خرید یک کباب پز مناسب راهنمایی کند.

انواع کباب پز ها

همان طور که پیش تر گفته شده، انواع مختلفی از باربیکیو ها و کبابپز ها در بازار موجود می باشند که بر اساس نیاز و سلیقه مصرف کنندگان طراحی و تولید شده اند. به طور معمول سه دسته بندی کلی برای کباب پز ها در نظر گرفته شده است که بر اساس نوع سوخت آن ها این تقسیم بندی انجام شده است: ۱٫ کباب پز گازی، ۲٫ باربیکیو ذغالی و ۳٫ کبابپز برقی.

در ادامه به توضیح بیش تر در مورد انواع کبابپر ها خواهیم پرداخت.

کباب پز ذغالی

کبابپز ذغالی، یکی از شناخته شده ترین انواع باربیکیو ها در بین مصرف کنندگان می باشد. این باربیکیو، به وسیله ذغال، حرارت مورد نیاز کباب کردن مواد غذایی را تامین می کند. همین طور در زمان استفاده دود زیادی از خود تولید می کند که برای استفاده در آپارتمان گزینه مناسبی به شمار نمی آید.

اما لازم است بدانید که برای قرارگیری در حیاط و یا ویلا مناسب می باشند. همین طور طعم خوش دود را به همراه مواد غذایی کباب شده بالخص گوشت به شما القا می کنند.

باربیکیو برقی

نوع دیگری از کباب پز ها، باربیکیو برقی می باشد. این نوع از کبابپز ها به شما امکان تنظیم درجه حرارت را می دهند. همین طور از طریق برق شهری، سوخت مورد نیاز خود را برای کباب نمودن مواد غذایی تامین می کنند. اگر به دنبال یک باربیکیو و یا کباب پز برای تراس و بالکن آپارتمان خود هستید، انتخاب کبابپز برقی می تواند یک انتخاب هوشمندانه باشد.

البته لازم است بدانید که برای قرار دادن این کباب پز در بالکن و یا تراس، باید دسترسی راحتی به پریز برق داشته باشید.

کبابپز گازی

این نوع از باربیکیو ها نیز مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. چرا که می تواند از آن علاوه در خانه های آپارتمانی، در حیاط و ویلا نیز استفاده نمود. همین طور در صورت داشتن کپسول گاز مایع، می توان آن را در محیط های دیگر مانند پارک مورد استفاده قرار داد.

یکی از ویژگی های کباب پز گازی، امکان تنظیم درجه حرارت برای کباب کردن مواد غذایی می باشد. همین طور دود کمی از خود تولید کرده و انتخاب مناسبی برای بالکن و یا تراس خانه می باشد.

آشنایی بیش تر با باربیکیو توکار

باربیکیو های توکار، نوعی از انواع کباب پز ها می باشند که به صورت ثابت در قسمتی مشخص از خانه نصب می شوند. این نوع از کبابپز ها را می توان با استفاده از سوخت های مختلف اعم از گاز شهری، برق شهری و یا ذغال طراحی نمود.

لازم است بدانید که کباب پز های توکار، قابل حمل نیستند، به همین خاطر باید پیش از تهیه، طراحی و ساخت آن ها محل قرار گیری مناسبی را برای آن ها انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که کباب پز های توکار در هر ابعاد و اندازه ای قابل ساخت می باشند و از متریال های مختلفی مانند آجر، سنگ، بتن، گچ و… در ساخت آن ها استفاده می شود.

از نکاتی که باید در مورد کباب پز ها و باربیکیو های توکار بدانید این است که، محل نصب و ساخت آن ها، تعیین کننده نوع سوخت آن ها می باشد. به طور مثال اگر می خواهید از باربیکیو گازی و یا برقی توکار در تراس داشته باشید، باید به این مسئله توجه داشته باشید که برق شهری و یا گاز شهری را برای آن تامین نمایید.

هم چنین در زمان سفارش و تهیه باربیکیو توکار، باید محلی متناسب برای آن داشته باشید. ضمن این که باید اضافه کنیم باربیکیو و کباب پز توکار، برای محیط های باز مانند حیاط، تراس، بالکن، روف گاردن و… مناسب می باشند.

در صورتی که تصمیم به خرید کباب پز توکار را دارید، می توانید در این زمینه با مشاورین امین باربیکیو مشورت نمایید.

توجه داشته باشید که باید در زمان ساخت کبابپز توکار، نوع مناسبی از مصالح را انتخاب کنید. چرا که انتخاب مصالح می تواند تاثیر چشم گیری در دکوراسیون محل قرار گیری باربیکیو و کبابپز داشته باشد. همین طور باید از مواد و مصالح نسوز در جهت ساخت کبابپز توکار استفاده شود تا در اثر حرارت مداوم، تغییر شکل نداده و کیفیت اولیه خود را از دست ندهد.

به شما پیشنهاد می دهیم پیش از تهیه نمودن کباب پز توکار، حتما مدل های مختلفی از آن را مشاهده کنید تا بتوانید انتاخب درستی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − 1 =