خرید باربیکیو ارزان

باربیکیو مشکی

خرید باربیکیو ارزان

خرید باربیکیو ارزان شرایطی دارد که شاید تا به حال نسبت به آن واقف نبوده اید. در این مطلب تصمیم داریم شما را خرید باربیکیو و انواع کباب پز ها آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی انواع باربیکیو ها و کباب پز ها

به طور کلی کبابپز ها در سه دسته بندی تقسیم بندی می شوند. این تقسیم بندی بر اساس نوع سوخت آن ها برای کباب نمودن مواد غذایی و مخصوصا گوشت می باشد. هر کدام دارای مزایا و معایبی می باشند که اطلاع داشتن از آن ها خالی از لطف نیست.

اگر جزو افرادی هستید که تصمیم دارید برای آپارتمان، حیاط، باغ، ویلا، بالکن و… خود یک کباب پز داشته باشید، باید ابتدا با انواع آن ها آشنا شوید تا بتوانید در زمان خرید مناسب ترین نوع را انتخاب کنید.

باربیکیو ذغالی

یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین کبابپز ها، نوع ذغالی آن ها می باشد. این نوع از کباب پز ها، به وسیله ذغال، سوخت مورد نیاز خود را تامین می کنند. از متداول ترین نوع کبابپز های ذغالی می توانیم به ایستاده، رومیزی و فن دار اشاره کنیم.

اگر می خواهید برای آپارتمان خود باربیکیو ذغالی خریداری کنید، به شما توصیه می کنیم که این کار را نکنید. چرا که کباب پز ذغالی دود زیادی از خود تولید می کند و برای استفاده در آپارتمان و یا محیط های بسته گزینه چندان مناسبی به شمار نمی آید.

کبابپز گازی

همان طور که از نام این باربیکیو مشخص است، نوع سوخت آن، به وسیله گاز شهری تامین می شود. باربیکیو گازی، گزینه مناسبی برای قرار گیری و استفاده در بالکن و تراس می باشد. هم چنین می توان به راحتی درجه حرارت آن را تنظیم نمود.

البته ناگفته نماند که از متداول ترین نوع باربیکیو های گازی می توانیم به رومیزی و ایستاده اشاره کنیم. که البته مدل های ایستاده بیش تر برای رستوران ها، تهیه غذا ها، آشپزخانه های بزرگ و… مناسب می باشد. چرا که ظرفیت و ابعاد آن بسیار بزرگ است.

لازم به ذکر است که باربیکیو گازی، برای سفر بسیار مناسب است. البته باید حتما سوخت مورد نیاز آن به وسیله کپسول گازی مایع تامین گردد.

کباب پز برقی

باربیکیو برقی، نوع دیگری از کباب پز ها می باشد که به وسیله برق، به کباب نمودن مواد غذایی می پردازد. این نوع از کباب پز ها نیز مانند باربیکیو های گازی، امکان تنظیم درجه حرارت دارند و از ایمنی بیش تری برخوردار می باشند.

اگر به دنبال یک کبابپز برای آپارتمان هستید، مدل های متنوع باربیکیو برقی می تواند برای شما مناسب باشد. چرا که هم تولید دود کم تری نسبت به کباب پز ذغالی دارد و هم در اندازه های مختلفی طراحی و تولید شده است که برای آپارتمان های کوچک امروزی بسیار مناسب می باشد.

قیمت باربیکیو چقدر است؟

کباب پز ها و باربیکیو ها، در رده های قیمتی مختلفی تقسیم بندی می شوند و به طور کلی معیار ها و المان های متفاوتی در قیمت گذاری آن ها تاثیر دارد. به طور مثال جنس بدنه جزو یکی از موثر ترین المان ها برای تعیین قیمت کبابپز می باشد.

جنس بدنه

هر چه جنس بدنه باربیکیو، مرغوب تر باشد و از متریال آلومینیوم، چدن، گالوانیزه و… در ساخت به کار گرفته شده باشد، قطعا قیمت بیش تری نسبت به جنس بدنه آهن خواهد داشت. چرا که مواد اولیه نام برده شده، کاملا ضد زنگ هستند و به مرور استفاده تغییری در ظاهر و شکل آن ها ایجاد نمی شود. در صورتی که آهن علاوه بر قیمت کم تری که دارد، ضد زنگ نبوده و پس از مدتی استفاده تغییر شکل می دهد.

ابعاد و اندازه

ابعاد و اندازه جزو دیگر مواردی هستند که می توانند بر روی قیمت کبابپز تاثیر مستقیم و چشم گیری بگذارد. هر چه سایز باربیکیو بزرگ تر باشد، قیمت آن متعاقبا بیش تر خواهد بود. به همین خاطر یکی از توصیه های امین باربیکیو پیش از خرید کباب پز به شما، مشخص نمودن ابعاد، اندازه و سایز کباب پز است. در غیر این صورت مجبور به پرداخت هزینه بیش تر خواهید شد در صورتی که کارایی لازم را برای شما نخواهد داشت.

شما می توانید برای تخمین زدن سایز باربیکیو، محل قرار گیری آن را از پیش مشخص کنید.

امکانات و ویژگی ها

تمامی کبابپز هایی که امروزه در بازار مشاهده می کنید، دارای امکانات و ویژگی های مختلفی می باشند. به طور مثال برخی از آن ها دارای کابینی مخصوص به لوازم و تجهیزات کباب پز هستند. تا متعلقات باربیکیو را در خود جای دهند.

اگر تصور می کنید که این امکانات برای شما چندان کارآمد نیست، می توانید به سراغ مدل های ساده تر بروید. هم چنین لازم است بدانید که هر چه امکانات و ویژگی های باربیکیو بیش تر باشد، باید برای خرید آن هزینه بالا تری را پرداخت نمایید.

به طور کلی معیار های مختلفی برای تعیین قیمت باربیکیو وجود دارد که ما سعی نمودیم مهم ترین و تاثیر گذار ترین آن ها را برای شما شرح دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =