خرید باربیکیو آپارتمانی

باربیکیو مشکی

خرید باربیکیو آپارتمانی

لازم است پیش از خرید باربیکیو آپارتمانی، نکاتی را در این رابطه بدانید. به همین خاطر در این مطلب به شرح این محصول پرداخته ایم و نکاتی مهم را برای خرید آن ذکر کرده ایم. با ما همراه باشید.

به طور کلی مدل های مختلفی از باربیکیو و کباب پز تولید شده اند که هر کدام برای استفاده در محلی مناسب می باشند. به طور مثال کبابپز های ذغالی ایستاده گزینه مناسبی برای استفاده در حیاط، ویلا، باغ و… می باشند.

از این رو باید در زمان خرید این وسیله، علاوه بر این که تمامی مشخصه های را در مورد مدل های مختلف باربیکیو و کباب پز بدانید، باید مناسب ترین آن ها را برای خانه خود و استفاده آپارتمانی تهیه کنید.

چه باربیکیو و کباب پزی برای استفاده آپارتمانی مناسب تر است؟

در صورتی که تصمیم داشته باشید از باربیکیو در بالکن و یا تراس استفاده کنید، این امکان وجود ندارد که بر اساس سلیقه شخصی خرید خود را انجام دهید. بلکه باید به نوع باربیکیو و همین سوخت مصرفی آن توجه ویژه ای داشته باشید تا بتوانید در محلی مانند آپارتمان از آن بهره مند شوید.

باربیکیو گازی آپارتمانی یا باربیکیو ذغالی آپارتمانی

همان طور که می دانید استفاده از ذغال و کباب پز های ذغالی در بسیاری از آپارتمان ها و یا مکان ها و فضا های چوبی کار صحیحی نیست و ممنوع می باشد.

راه اندازی و استفاده از باربیکیو ذغالی خیلی سخت از کباب پز های گازی و برقی می باشد. چرا که روشن نمودن ذغال ها کار دشواری بوده و بسیار زمان بر می باشد. در صورتی که باربیکیو ها و کباب پز های گازی به راحتی و تنها با اتصال به گاز شهری، راه اندازی می شوند.

هم چنین لازم است بدانید که باربیکیو ها و کبابپز های گازی، امکان تنظیم نمودن درجه حرارت را به شما می دهند. در واقع شما می توانید بسته به حجم مواد غذایی و همین طور مقداری که نیاز دارید کباب شوند، حرارت مورد نیاز خود را تنظیم کنید.

کنترل حرارت و آتش ذغال و هم چنین ثابت نگه داشتن دما در کباب پز های ذغالی کار دشوار بوده و باید مدام مراقب باشید تا کباب و مواد غذایی شما نسوزد. به همین خاطر خرید کباب پز های گازی برای مصارف آپارتمانی گزینه مناسب تر و بهتری به شمار می آیند.

نحوه نظافت کباب پز آپارتمانی چگونه است؟

در زمان خرید کباب پز آپارتمانی، باید به نحوه نظافت و تمیز کردن آن نیز توجه کنید. بهتر است به سراغ کبابپز هایی بروید که کثیف کاری کم تری داشته باشند.

به همین خاطر باربیکیو های گازی گزینه مناسب تری نسبت به باربیکیو های ذغالی برای استفاده در آپارتمان به شمار می آیند. چرا که ذغال، خاکستر تولید می کند و تمیز کردن خاکستر کار سخت تری محسوب می شود. همین طور اگر با بوزد، خاکستر ناشی از آن، بالکن خانه شما را کثیف می کند.

در زمان خرید کباب پز آپارتمانی به این نکات توجه کنید:

در صورتی که در خانه های آپارتمانی زندگی می کنید، لازم است در ابتدا اجاره نامه و یا قوانین ساختمان خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که استفاده از انواع باربیکیو ها مانند باربیکیو های آپارتمانی و کباب کردن مواد غذایی در بالکن مجتمع و یا ساختمان، امکان پذیر هست یا نه.

اگر از قوانین و مقررات مربوط به  ساختمان خود اطلاعاتی ندارید، حتما از مدیر ساختمان درباره آن سوال بپرسید.

در بیش تر مواقع بالکن ها به گونه ای طراحی نشده اند که بتوان در آن ها از کباب پز استفاده نمود. چرا که یا به اندازه کافی بزرگ نیستند تا بتوانند باربیکیو را در خود جای دهند، و یا انقدر کوچک هستند که دود ناشی از کباب کردن مواد غذایی به داخل ساختمان وارد می شود.

دود ایجاد شده از طریق استفاده از کباب پز و باربیکیو، وارد واحد ها و آپارتمان های مجاور شده و باعث آزار و اذیت ساکنین خواهد شد. هم چنین این امکان وجود دارد که دود تولید شده، از طریق پنجره ها، درب ها و یا دریچه های ورودی هوا، وارد خانه و ساختمان شود و سیستم های اطفای حریق و آتش سوزی را فعال نماید.

بهتر است پیش از این که خرید کباب پز را انجام دهید، تمامی نکته های گفته شده را مد نظر قرار داده و مناسب ترین انتخاب را برای استفاده در آپارتمان انجام دهید.

لازم است بدانید که باید بر اساس محل قرار گیری کبابپز، خرید آن را انجام دهید. ابعاد و اندازه باربیکیو می تواند تاثیر چشم گیری بر روی هزینه آن داشته باشد. باید پس از مشخص نمودن محل قرار گیری باربیکیو، نوع سوخت و همین طور ابعاد و اندازه آن را مشخص کنید.

ضمن این که باید برای بررسی سایز و اندازه باربیکیو، به تعداد نفرات خانواده و این که در هر وعده چه مقدار مواد غذایی کباب می شود، توجه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با کارشناسان امین باربیکیو در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 4 =